Klachten

KLACHTEN

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

 

Bij Holland’s Lash Institute bieden,wij hoogwaardige, topkwalitatieve en professionele cursussen/workshops/(online) trainingen/aan,waar cursisten heel veel kunnen leren en zoveel mogelijk, kennis kunnen vergaren op het gebied van wimperextensions .

Met LashDiscounter.com, onze groothandel op gebied van wimperextensions en wimperextension benodigdheden, willen wij hoogwaardige ,topkwalitatieve producten aanbieden, tegen een redelijke prijs.

Wij streven ernaar om alle producten die je bij ons bestelt, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Dit kan op deze manier:

Stuur een email naar :info@hollandslashinstitute.nl tav Customer Services, met een duidelijke omschrijving van de klacht, order/bestelnummer, factuur, datum van de bestelling, het product en,productcodes.

We gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen ons,best om deze naar tevredenheid op te lossen.

We streven ernaar om je binnen 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Mocht het langer gaan duren, dan laten we dit weten.

Ben je als klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld?

Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.